Skip to content

Native Content: What’s next?

Ο Πραγματικός Βασιλιάς περιεχομένου έχει νέα σχέδια για την επικοινωνία Πώς το native content λειτούργησε στην πανδημία και πώς θα εξελιχθεί με την παραγωγή άλλων μορφών περιεχομένου; Τι θα φέρει αυτό που όλοι επιθυμούν…more views; Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα…

Δείτε Περισσότερα

Live & raw content: Η νέα τάση του Marketing Video που ήρθε για να μείνει

Το έτος 2020 έχει ανατρέψει ολόκληρο τον κόσμο. Λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, έχουμε δει περισσότερες επιχειρήσεις και υπηρεσίες να κινούνται στο διαδίκτυο από ποτέ. Από τις τοπικές επιχειρήσεις έως τις μεγάλες επιχειρήσεις, οι εταιρείες έχουν στραφεί στο διαδικτυακό marketing, με…

Δείτε Περισσότερα
Native Content

Native Content: δοκιμασμένο “εμβόλιο” στην κρίση των Βrands

Με την εξάπλωση της πανδημίας, η παγκόσμια οικονομία βυθίζεται καθημερινά, οδηγώντας εκατομμύρια επιχειρήσεις σε κρίση. Σημειώνονται βαθιές αλλαγές στο ψηφιακό media buying που επηρεάζουν τόσο τα κέρδη των διαφημιζόμενων όσο εξάλλου και το ταμείο των digital εκδοτών. To native content…

Δείτε Περισσότερα

“Acts, not ads”: Γιατί ο κορονοϊός αγαπάει το native content

Acts, no ads. Με αυτό το "εσωτερικό" minimal σλόγκαν, οι marketers των ξένων αγορών, πρότειναν στους πελάτες ή εργοδότες τους να αποφύγουν τη διαφημιστική αφωνία την περίοδο της πανδημίας και νέας κανονικότητας, επιλέγοντας το σεμνότερο και πιο στοχευμένο native content…

Δείτε Περισσότερα

Γιατί το Native Content είναι ιδανικό εργαλείο στην κρίση του Covid-19;

Στη γοητεία του Native Content ενδίδουν στην κρίση της πανδημίας όλο και περισσότερες μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις. Έχοντας κατακτήσει τα προηγούμενα χρόνια το έδαφος που άφησε ανοικτό το ad blocker (software αποκλεισμού των διαφημίσεων στο web), το Native Content παίρνει…

Δείτε Περισσότερα

Βασικοί κανόνες επικοινωνίας την εποχή του Covid-19

Η πανδημία του Covid-19, έχει φέρει για όλη την ανθρωπότητα πρωτοφανείς καταστάσεις και δραματική αλλαγή της καθημερινότητας. Οι επικοινωνιολόγοι, στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τα εσωτερικά και τα εξωτερικά κοινά των οργανισμών και εταιρειών διαρκούσης της κρίσης,  εμφανίζονται και πρέπει…

Δείτε Περισσότερα
Write your story, create emotions

Content Marketing: make strong emotional bonds for brands

Κάθε επιχείρηση βασίζει την επιτυχία της στην δέσμευση να παρέχει στους καταναλωτές και πελάτες της καλύτερα αποτελέσματα, εξελιγμένες εμπειρίες και δυναμικές λύσεις. Πώς μπορούμε να πείσουμε το κοινό μας ότι το προϊόν μας ή οι υπηρεσίες που παρέχουμε, δίνουν όλες…

Δείτε Περισσότερα
Native Content

Γιατί Native Content;

Στο διαδικτυακό περιβάλλον ο επισκέπτης δέχεται καταιγισμό πληροφοριών και διαφημίσεων τις οποίες συχνά ανακόπτει με το λογισμικό του ad blocking. Ο ενοχλητικός, στις περισσότερες περιπτώσεις, τρόπος με τον οποίο publishers και διαφημιζόμενοι αποφασίζουν να επικοινωνήσουν τα brands εξωθεί τους χρήστες…

Δείτε Περισσότερα
Back To Top