skip to Main Content

Native Content: δοκιμασμένο “εμβόλιο” στην κρίση των Βrands

  • 27 Μαΐου 2020

Με την εξάπλωση της πανδημίας, η παγκόσμια οικονομία βυθίζεται καθημερινά, οδηγώντας εκατομμύρια επιχειρήσεις σε κρίση. Σημειώνονται βαθιές αλλαγές στο ψηφιακό media buying που επηρεάζουν τόσο τα κέρδη των διαφημιζόμενων όσο εξάλλου και το ταμείο των digital εκδοτών. To native content…

Δείτε Περισσότερα

“Acts, not ads”: Γιατί ο κορονοϊός αγαπάει το native content

  • 18 Μαΐου 2020

Acts, no ads. Με αυτό το "εσωτερικό" minimal σλόγκαν, οι marketers των ξένων αγορών, πρότειναν στους πελάτες ή εργοδότες τους να αποφύγουν τη διαφημιστική αφωνία την περίοδο της πανδημίας και νέας κανονικότητας, επιλέγοντας το σεμνότερο και πιο στοχευμένο native content…

Δείτε Περισσότερα

Γιατί το Native Content είναι ιδανικό εργαλείο στην κρίση του Covid-19;

  • 5 Μαΐου 2020

Στη γοητεία του Native Content ενδίδουν στην κρίση της πανδημίας όλο και περισσότερες μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις. Έχοντας κατακτήσει τα προηγούμενα χρόνια το έδαφος που άφησε ανοικτό το ad blocker (software αποκλεισμού των διαφημίσεων στο web), το Native Content παίρνει…

Δείτε Περισσότερα

Βασικοί κανόνες επικοινωνίας την εποχή του Covid-19

  • 30 Απριλίου 2020

Η πανδημία του Covid-19, έχει φέρει για όλη την ανθρωπότητα πρωτοφανείς καταστάσεις και δραματική αλλαγή της καθημερινότητας. Οι επικοινωνιολόγοι, στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τα εσωτερικά και τα εξωτερικά κοινά των οργανισμών και εταιρειών διαρκούσης της κρίσης,  εμφανίζονται και πρέπει…

Δείτε Περισσότερα

Content Marketing: make strong emotional bonds for brands

  • 24 Απριλίου 2020

Κάθε επιχείρηση βασίζει την επιτυχία της στην δέσμευση να παρέχει στους καταναλωτές και πελάτες της καλύτερα αποτελέσματα, εξελιγμένες εμπειρίες και δυναμικές λύσεις. Πώς μπορούμε να πείσουμε το κοινό μας ότι το προϊόν μας ή οι υπηρεσίες που παρέχουμε, δίνουν όλες…

Δείτε Περισσότερα

Γιατί Native Content;

  • 15 Απριλίου 2020

Στο διαδικτυακό περιβάλλον ο επισκέπτης δέχεται καταιγισμό πληροφοριών και διαφημίσεων τις οποίες συχνά ανακόπτει με το λογισμικό του ad blocking. Ο ενοχλητικός, στις περισσότερες περιπτώσεις, τρόπος με τον οποίο publishers και διαφημιζόμενοι αποφασίζουν να επικοινωνήσουν τα brands εξωθεί τους χρήστες…

Δείτε Περισσότερα
Back To Top