Skip to content
Native Content

Γιατί Native Content;

Στο διαδικτυακό περιβάλλον ο επισκέπτης δέχεται καταιγισμό πληροφοριών και διαφημίσεων τις οποίες συχνά ανακόπτει με το λογισμικό του ad blocking. Ο ενοχλητικός, στις περισσότερες περιπτώσεις, τρόπος με τον οποίο publishers και διαφημιζόμενοι αποφασίζουν να επικοινωνήσουν τα brands εξωθεί τους χρήστες του Διαδικτύου σε μια επικοινωνιακή απομόνωση με αποτέλεσμα να μην γίνονται αποδέκτες της online διαφήμισης με την κλασική τους μορφή: banners (στατικά και δυναμικά), pop ups, prestitial ads, supersitial ads κ.ά.

Όμως η ανάγκη των εταιρειών και των οργανισμών να επικοινωνήσουν με τα κοινά τους, παραμένει σταθερή και στην κρίση αυξανόμενη. Πώς λοιπόν μπορεί ο διαφημιζόμενος να προσεγγίσει και να επικοινωνήσει στα κοινά του πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του ή ακόμη και άλλες δράσεις όπως ενέργειες CSR, με έναν πρωτότυπο, εξειδικευμένο και κυρίως αποτελεσματικό τρόπο;

Τη λύση δίνει το πρωτότυπο περιεχόμενο (native content) το οποίο παρουσιάζεται στα online Μέσα, ενημερωτικά και ψυχαγωγικά, με τρόπο που συνάδει απόλυτα με το DNA των sites, το ύφος τους και το look and feel τους. Το native content, στις ώριμες αγορές του εξωτερικού (ΗΠΑ, Ευρώπη) αλλά και στην Ελλάδα αποτελούν μια ιδανική και μοναδική ευκαιρία να παρουσιαστούν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, ενέργειες ΕΚΕ μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού, συνεντεύξεις και δηλώσεις στελεχών και φυσικά unbranded content με αυτόματο συνειρμό προς το προβαλλόμενο brand, χωρίς να παρουσιάζεται ως μια ακόμη διαφήμιση.

Native Content
Ghost Writers

Τo native content είναι ένα εξειδικευμένο κείμενο ή οπτικοακουστικό content (δυναμικό ή στατικό, δηλαδή video ή visual content όπως π.χ. φωτογραφίες, GIF ή info graphics), διαμορφωμένο από έμπειρους δημοσιογράφους, κειμενογράφους ή video producers και info graphic designers, τα οποία ακολουθούν πιστά το ύφος του site, προσαρμόζονται σε κάθε σύγχρονη πρόκληση, είναι «ευαίσθητα» στις κρίσεις και ανταποκρίνονται ταχύτατα στα νέα δεδομένα.

Όλα τα brands, οι επιχειρήσεις και οργανισμοί, αναζητούν ποιοτικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τη Στρατηγική τους, το οποίο όμως να καταναλώνεται από τα κοινά τους.

Η παροχή αξιόπιστου, χρήσιμου και με επαγγελματικούς όρους διαμορφωμένου περιεχομένου, κείμενο ή video, ειδικά προσαρμοσμένα σε κάθε νέα πρόκληση και στα νέα δεδομένα μιας εποχής γεμάτης αλλαγές, είναι ο πρωταρχικός στόχος της ομάδας Ghost Writers.

Οι πελάτες μας εμπιστεύονται την τεχνογνωσία, τον επαγγελματισμό, την ποιότητα του περιεχομένου, αλλά και την εμπειρία των μελών της ομάδας μας.

Η γνώση της αγοράς και η συνεχής επαφή με τον επιχειρηματικό κόσμο, η δημοσιογραφική εμπειρία ανά κλάδο (Retail, Τρόφιμα, FMCG, Ενέργεια, Τεχνολογία, Κινητή Τηλεφωνία – Συνδρομητική Τηλεόραση, E Shops, Καταστήματα Ηλεκτρονικών και Ηλεκτρικών και φυσικά Τουρισμός, Ταξίδι,  Αεροπορικές, Ακτοπλοϊκές, Bet, Life style, Β2Β εταιρείες και τοπικές επιχειρήσεις κ.ά.), η πλήρης αφομοίωση των κανόνων του native content και των τάσεων και μοντέλων που ισχύουν στο εξωτερικό, αλλά και η άριστη σχέση με τα ΟΝLINE media για τοποθέτηση του native περιεχόμενου καθώς και η επίγνωση του περιβάλλοντος των Social Media και οι επαφές με influencers και bloggers, βάζουν την ομάδα των Ghost Writers στον στενό κύκλο συνεργατών όλων των εταιρειών και οργανισμών για αποτελεσματική επικοινωνία.

Native Content, το όπλο για τη διαχείριση Κρίσεων

Η κρίση δεν είναι δυνατόν να προβλεφθεί. Όσο καταρτισμένα και αν είναι τα στελέχη των επιχειρήσεων, όσο οργανωμένες και να είναι οι ομάδες διαχείρισης, αξιόπιστα τα εργαλεία και πλήρη τα εγχειρίδια crisis management, πάντα η πραγματικότητα θα ξεπερνά κάθε πιθανή άψογη προετοιμασία. Σήμερα ο Corona Virus, πιο πριν η παγκόσμια ύφεση, δείχνουν ότι η κρίση “τρέχει” πιο γρήγορα από τον όποιο σχεδιασμό για την αντιμετώπισή της. Και είναι λογικό. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις, κυρίως οι μεσαίες ή τοπικές και πάντως  μικρότερες πρέπει να περιμένουν με σταυρωμένα τα χέρια. Οι μεγάλοι (Google, Facebook, Amazon, Apple, McDonalds, P&G, Unilever) δείχνουν το δρόμο και καλώς ή κακώς αυτόν πρέπει να ακολουθήσουν και οι μικρομεσαίοι: Ετοιμότητα, Σχεδιασμός, Οργάνωση και Μεθοδικότητα, Ψυχραιμία, Πειθαρχία και κυρίως χρησιμοποίηση του προβλήματος ως Πρόκληση και της Κρίσης σαν ευκαιρία. Δύσκολο; Δύσκολο! Όχι όμως αδύνατο. Το Native Content βρίσκεται μέσα στη φαρέτρα κάθε ετοιμοπόλεμης ομάδας, εταιρείας ή επιχείρησης στην πρόκληση της κρίσης.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και να προσαρμόσουμε τα μηνύματά σας με τον τρόπο που θα αγγίξει τα κοινά σας.

 

 

Back To Top