Ο Πραγματικός Βασιλιάς περιεχομένου έχει νέα σχέδια για την επικοινωνία Πώς το native content λειτούργησε…

Content Marketing: make strong emotional bonds for brands
Κάθε επιχείρηση βασίζει την επιτυχία της στην δέσμευση να παρέχει στους καταναλωτές και πελάτες της καλύτερα αποτελέσματα, εξελιγμένες εμπειρίες και δυναμικές λύσεις.
Πώς μπορούμε να πείσουμε το κοινό μας ότι το προϊόν μας ή οι υπηρεσίες που παρέχουμε, δίνουν όλες τις απαντήσεις που ψάχνουν; Πώς επικοινωνούμε με πιθανούς πελάτες;
Η απάντηση είναι απλή: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο για τα brands σας με το οποίο τα κοινά σας θα μπορούν να σχετίζονται ή ακόμη και να ταυτίζονται. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήστε μια ιστορία, ένα αφήγημα από το οποίο μπορούν να επωφεληθούν και οι δύο πλευρές, brand και καταναλωτές.
Η αφήγηση μιας ιστορίας δημιουργεί ένα δυνατό συναισθηματικό «δέσιμο» με τον αναγνώστη και το θέμα της ιστορίας. “Μιλάει” στο συναίσθημα του καταναλωτή. Η αφήγηση μιας ιστορίας ενός brand, μιας εταιρείας ή μιας ενέργειας αποτυπώνεται στη συνείδηση του καταναλωτή μέσα από εντυπώσεις, αξίες, συναισθηματικούς δεσμούς και είναι πιο εύκολο να δημιουργήσει θετικά αποτελέσματα στις καταναλωτικές συνήθειες.
Κάθε επιτυχημένο brand ή οργανισμός προσπαθεί να βρει τον κατάλληλο τρόπο να πει την ιστορία του στο κοινό του. Αναγνωρίζουν ότι ο καταναλωτής δημιουργεί δεσμούς με τις ιστορίες οι οποίες αποτελούν “οχήματα” αναμνήσεων και αξιών που μεταφέρουν μόνο θετικές εντυπώσεις.
Μόνο ένα πράγμα είναι πιο συναρπαστικό από μια υπέροχη ιστορία, και αυτό είναι ένας υπέροχος αφηγητής. Στην περίπτωση του επιτυχημένου content marketing, μια υπέροχη ιστορία έχει τη δύναμη να μας εμπνέει, να τονώνει και να διευρύνει το μυαλό μας ενώ συνδέεται μαζί μας σε συναισθηματικό επίπεδο. Το μέσο για την αφήγηση της ιστορίας είναι ένα καλογραμμένο native κείμενο, το οποίο την ίδια στιγμή που εφαρμόζει την στρατηγική της εταιρείας, δημιουργεί παράλληλα και τους κατάλληλους συναισθηματικούς δεσμούς με τον καταναλωτή.
Η μετάδοση των μηνυμάτων μέσω Δετλίων Τύπων δεν δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς. Το πόσο επιτυχημένη είναι μια εταιρεία ή πόσο δραστήρια σίγουρα μπορεί να αποτυπωθεί με ένα αφήγημα το οποίο θα είναι γραμμένο για τον καταναλωτή και θα τον «συναντήσει» διαδικτυακά στις περιοχές (σελίδες) που επισκέπτεται.
Είναι πολύ σημαντικό τα brands και οι επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν ότι πρέπει να βρουν τους καταναλωτές εκεί που «συχνάζουν» έτσι ώστε να μπορέσουν να πουν την ιστορία του με επιτυχία.
Η δύναμη των λέξεων είναι αυτή που δημιουργεί το συναίσθημα. Ο τρόπος που θα εκφράσεις αυτές τις λέξεις δημιουργεί το δέσιμο με τη μάρκα.
Tell your story…Go Native